Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdésed, észevételed van?

Ha vásárlás során bármilyen kérdésed merül fel, hívj minket bátran a +36 30 722 1889-es telefonszámon, vagy írj e-mailt az info@napideal.hu, címre és mi örömmel válaszolunk Neked munkanapokon 09:00-18:00 között.

Általános kérdések

Mi az a Napideal, és mivel foglalkozik?

A Napideal egy közösségi vásárlói oldal, ahol akciókat kutatunk fel és gyűjtjünk össze Neked, legyen szó akár érdekes, hasznos szolgáltatásokról és termékekről, utazásokról, vagy épp tanfolyamokról, vacsoraajánlatokról, és még megszámlálhatatlan további kalandról! Mindezt kedvezményes árakon.

2011 vagyunk a piacon, és folyamatosan újabb és újabb partnerekkel  fogunk össze, hogy minden nap új dolgokat, új szolgáltatókat próbálhass ki.

Oldalunk közvetítő szerepet tölt be szolgáltató partnereink (pl. éttermek, hotelek, nyelviskolák, kozmetikák) között és ha nálunk fizeted ki a kiválasztott ajánlatod, garantáltan kedvezményesen, az eredeti árnál jóval olcsóbban kapod meg.

Mivel rengeteg szolgáltatást és terméket ajánlunk, portfóliónk naponta megújul, ezért érdemes feliratkozni hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj legújabb ajánlatainról, és ne maradj le limitált akcióinkról!

 

Milyen típusú ajánlatok találhatóak az oldalon?

A legváltozatosabb területekről igyekszünk összegyűjteni kedvezményes ajánlatainkat, és a szezonális termékeken kívül belföldi és külföldi utazásokat, egészség és szépségkedvezményeket, hasznos termékeket, extrém kalandokat, családos és romantikus programokat, gasztronómiai kiruccanásokat, valamint sport és wellness kedvezményeket egyaránt kínálunk.

Miért érdemes követnem az oldalt, miért érdemes feliratkoznom a hírlevélre?

A Napidealen minden nap új ajánlatokkal várunk, de bizonyos ajánlatokat csak korlátozott ideig vagy korlátozott számban bocsát rendelkezésünkre szolgáltató partnerünk. Így ha nem akarsz lemaradni, érdemes minden nap megnézni oldalunkat, de még egyszerűbb dolgod van, ha feliratkozol hírlevelünkre, így minden nap értesülsz újdonságainkról e-mailen. A feliratkozás természetesen semmibe sem kerül és igyekszünk a lehető legváltozatosabb ajánlatkínálatot küldeni feliratkozóinknak. Hírleveleinkben kizárólag ajánlatainkról értesítünk és e-mailcímedet diszkréten kezeljük.

Honnan tudom, hogy a weboldalon feltüntetett ajánlatok valósak, és biztonságos itt vásárolnom?

A Napideal csapata már 2011 óta hoz minden nap kedvezményes ajánlatokat Vásárlói tízezreinek. Ez idő alatt olyan márkákkal dolgoztunk együtt, mint például a Butlers, az Éva magazin, a Pizza Eataliano, a Corinthia Hotel. Mind ezek a márkák, mind a több tízezer elégedett vásárló egyértelmű jelei megbízhatóságunknak.
Partnereink kiválasztását gondos utánajárás előzi meg, de amennyiben mégis problémád adódna bármely vásárlásod kapcsán, vagy kérdésed merülne fel ajánlatainkkal kapcsolatban, keresd Ügyfélszolgálatunkat bizalommal, minden hétköznap 09:00-18:00 között (+36 30 722 1889, info@napideal.hu). Úgy gondoljuk, rossz kérdések nincsenek, így garantáljuk, hogy minden hozzánk érkező e-mailre válaszolunk!

Miért kell regisztrálni az oldalon, mik ennek az előnyei?

Ajánlataink megvásárlásához regisztráció szükséges. Ez elsőre lehet feleslegesnek tűnik, azonban csak így tudsz hozzáférni vásárlás után ajánlatod kódjaihoz, és a két perces regisztráció után minden vásárlás csak pár kattintás lesz a jövőben. Szintén nem tudsz hozzájutni a Hűségprogramunkban automatikusan járó, levásárolható kreditjeidhez regisztráció híján, valamint a “Kedvencnek jelölöm” kényelmi funkciónkat sem tudod ennek hiányában használni.

Mi az a “Elteszem későbbre” funkció?

Ezzel a funkcióval elmenthetsz magadnak érdekes ajánlatokat, melyek megvásárlását még át szeretnéd gondolni. Így ha aktuális lesz megvásárlásuk, könnyedén visszatérhetsz hozzájuk. A későbbre eltett ajánlatokat a felhasználói fiókodban érheted el.

 

A Napideal Hűségprogramjára vonatkozó kérdések

Mi az a Hűségprogram?

Visszatérő Vásárlóinkat szeretnénk megajándékozni. Ha egy naptári hónap alatt legalább 20.000 Ft értékben vásárolsz nálunk (akár egy nagyobb összegű vagy több kisebb összegű ajánlat megvásárlásával), automatikusan megjutalmazunk. Minél többet vásárolsz, annál több kredit a jutalmad, melyet bármire levásárolhatsz a Napidealen, a jóváírásától számítva 1 hónapon belül.

Kell-e regisztrálni a programba?

A Hűségprogramban minden Vásárlónk automatikusan részt vesz azzal, ha egy naptári hónap leforgása alatt legalább 20.000 Ft értékben vásárol oldalunkon.

Mennyi kreditet kapok?

Ha a naptári hónap folyamán összesen legalább 20.000 Ft értékben vásároltál, összesen 1.000 ajándék kredittel jutalmazunk. Ha összesen legalább 50.000 Ft értékben, akkor 2.000 kreditettel, ha pedig 100.000 Ft értékben, úgy 5.000 Ft kredittel ajándékozunk meg. A vásárlás összértékébe csak a ténylegesen kifizetett ajánlatok számítanak bele. 1 kredit levásárláskor pedig 1 Ft-nak felel meg.

Mikor kapom meg az ajándék kreditjeimet?

Az ajándék krediteket minden hónap elején automatikusan írja jóvá rendszerünk, és megtalálható a felhasználói fiókodban, melyről külön tájékoztató e-mail-t is küldünk.

Csak egyszer kell vásárolnom a kreditek megszerzéséhez?

Ha a kiválasztott ajánlat értéke eléri a 20.000 Ft-ot, és az ajánlat kifizetéséhez nem használsz fel kreditet, akkor elegendő csupán egyszer vásárolnod, hogy megkapd az 1.000 ajándék kreditedet. A kívánt kreditösszeg megszerzéséhez természetesen bármennyiszer vásárolhatsz az adott hónapon belül. Vásárlásaid összértékét mi automatikusan összesítjük, és az elért összeg alapján hűségpontjaidat egyenlegeden jóváírjuk.

Hogyan tudok ajándék kredittel vásárolni?

Ha rendelkezel ajándék kredittel, akkor soron következő vásárlásod során rendszerünk automatikusan levonja azt, azaz a kredit értékével csökkentett összeget kell csak kifizetned. Például ha van 1.000 kredited és a kiválasztott ajánlat 1.990 Ft-ba kerül, akkor csak 990 Ft-ot kell kifizetned.

Meddig használhatom fel az ajándék kreditet, és hogyan?

Az ajándékba kapott kreditek felhasználására a jóváírást követően 1 hónap áll a rendelkezésedre. Tehát, ha például június 10-én kapsz tőlünk tájékoztató levelet, hogy ajándék kreditet kaptál, akkor azt július 11-ig használhatod fel bármely kiválasztott ajánlatunk megvásárlására.

Mire használhatom a krediteket?

Bármely aktuális, megvásárolható ajánlatunk fizetése során felhasználhatod az ajándékba kapott kreditet.

Hol találom a krediteket?

Ha belépsz a felhasználó fiókodba, az "Adataim" fül alatt megtalálod a felhasználható krediteket.

Mi történik, ha mégsem tartok igényt arra, amit megvásároltam?

Természetesen élhetsz a jogszabály által nyújtott elállási jogoddal, amennyiben azt írásban jelzed számunkra az info@napideal.hu e-mail címen. Ha korábbi vásárlásodat ajándék kredittel jutalmaztuk, úgy az ajándék kreditek értékét levonjuk.

Amennyiben az ajándékba kapott kreditet időközben már felhasználtad egy ajánlat megvásárlásához, de elállnál a kifizetett ajánlattól és visszakérnéd az ajánlat összegét, úgy az ajándék kredit összegével csökkentett összeget utaljuk vissza bankszámládra.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok fizetni az oldalon?

Erre több egyszerű és biztonságos lehetőséged is van. Miután kiválasztottad az általad megvásárolni kívánt ajánlatot, fizethetsz bankkártyával azonnal, vagy banki átutalással, esetleg készpénzzel.

Ha a bankkártyás vásárlást választod, internetes fizetésre alkalmas bankkártyáddal az OTP Bank fizetési felületén, vagy a PayPal fizetési rendszerén keresztül tudsz fizetni.

Ha banki átutalással szeretnél fizetni és a “Megveszem” gomb lenyomása után kiválasztottad ezt a fizetési módot, rendszerünk automatikusan e-mailben tájékoztat a fizetés menetéről.

Amennyiben nagyobb összegű ajánlat megvásárlását tervezed, és készpénzzel szeretnél fizetni, ezt megteheted a Napideal Kft. bankszámlaszámlájára történő készpénzes befizetéssel bármely OTP bankfiókban, vagy előzetes egyeztetés után személyesen is fizethetsz irodánkban, átvételi elismervény ellenében.

Hogyan működik a bankkártyás fizetés az OTP oldalán?

Az ajánlat kiválasztása után kattints a "MEGVESZEM" gombra és válaszd ki a "Fizetés bankkártyával az OTP Bankon keresztül" opciót. A vásárlási szándékod megerősítése után átirányítunk az OTP Bank biztonságos fizetési felületére, ahol megadhatod internetes fizetésre alkalmas bankkártyád adatait. A bankkártyád nem kell, hogy az OTP Bank által legyen kiállítva, itt bármilyen bankkártyával fizethetsz, amely alkalmas online fizetésre. Az adatok biztonságát és a fizetés megerősítését az OTP garantálja, mi semmilyen módon nem jutunk hozzá a bankkártyád adataihoz a folyamat során, hisz ezt a fizetési folyamatot az az OTP oldalán végzed el. Sikeres fizetés után az OTP bank felületén kattints a "Vissza a bolti oldalra" linkre, és látni fogod a sikeres fizetésről szóló visszaigazolást a mi oldalunkon is, valamint azt a 10 számjegyű Napideal kódot, amivel az ajánlatot felhasználhatod. Ha ezt a lépést kihagyod, akkor sem kell aggódnod, Napideal kódod így kicsit csúszva, de legkésőbb 1 órán belül megérkezik az e-mail címedre, és a Felhasználói fiókodba.

Hogyan működik a banki átutalás?

Amennyiben fizetési módként a banki átutalást választottad, automata rendszerünk e-mailben eljuttatja hozzád megrendelésed 23 karakterű (pl. B1234567890-12345-1234567) egyedi azonosítóját, amelyet a banki átutalás során a "közlemény" rovatban kell feltüntetned, a kötőjelekkel együtt. Ez az azonosító még nem az ajánlat kódod, ez csak arra szolgál, hogy be tudjuk azonosítani fizetési szándékod, illetve az általad átutalt összeget a rendszer össze tudja párosítani a megvásárolni kívánt ajánlattal. Ha ez a szám nem szerepel a banki átutalás "közlemény rovatában", vagy hibás, esetleg mást is beleírsz a rovatba, automata rendszerünk nem fogja tudni jóváírni a fizetésedet, vagyis az ajánlat kódot nem tudjuk biztosítani a részedre. Ilyen esetben fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz, készséggel állunk rendelkezésedre, hogy megoldjuk a felmerülő problémákat. A fizetendő összegnek a megrendelésedtől (lenyomástól) számított 7 naptári napon belül be kell érkeznie, ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani részedre az ajánlat kódot, amivel a kívánt ajánlatot fel tudod használni. Ha az átutalást online indítottad el és munkaidőn kívül, ezt a bankod csak a következő munkanapon könyveli le (délután 6 után, vagy hétvégén, és munkaszüneti napokon). A 10 számjegyű Napideal kódot, amellyel igénybe tudod venni a megvásárolt ajánlatot, a befizetésed beérkezésétől számított legkésőbb 24 órán belül kapod meg e-mailben. Amennyiben ezt nem szeretnéd kivárni, és az ajánlatot azonnal szeretnéd felhasználni, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, és ők segítenek neked felgyorsítani a folyamatot.

 

Számlaszámunk: 11712004-29905351

Cégnév: Napideal Kft.

Számlavezető bank: OTP Bank

Mi történik, ha elveszítettem a "Megrendelésem egyedi azonosítóját" és utalni szeretnék?

Ha a Napideal weboldalán bejelentkezel Felhasználói fiókodba, az "Ajánlataim" fül alatt, a "Fizetendő" blokk alatt megtalálod az összes olyan megrendelésedet, ami arra vár, hogy banki átutalással kifizesd őket. Itt minden egyes ajánlathoz, amit szeretnél megvásárolni, megtalálod a "Megrendelésed egyedi azonosítóját". Ha rákattintasz az "i" jelre az ajánlat neve mellett, egy ablak ugrik fel, ahol minden információt megtalálsz az átutalás teljesítéséhez (egyedi azonosító, pl. B1234567890-12345-1234567, bankszámlaszám, név, stb.) Amint beérkezett az általad utalt összeg a bankszámlánkra, a megrendelés innen eltűnik és a "Beváltható" blokkba kerül, lejjebb. Itt már láthatod a 10 számjegyű Napideal ajánlat kódot, amivel igénybe tudod venni az ajánlatot.

Mi az a PayPal?

A PayPal az egyik legelterjedtebb online fizetési megoldás, nemcsak nemzetközi népszerűségéről ismert, hanem biztonságáról is.

Kell-e PayPal fiókkal rendelkeznem, hogy tudjak fizetni?

Nem. Amikor a Napideal fizetési oldaláról a rendszer átnavigál a PayPal oldalára, a bal oldalon csak ki kell töltened a kért adatokat. Ezután a "Review Payment" (azaz Fizetés Ellenőrzése) gombra kattintva még egyszer ellenőrizheted az összeget és a fizetési adatokat, majd a "Pay Now" (azaz Fizetés Most) gombra kattintva megtörténik a fizetési tranzakció. A rendszer ezután visszairányít a Napideal oldalára, ahol látni fogod a megvásárolt ajánlat részleteit, és 10 számjegyű Napideal kódodat. Felhívjuk a figyelmed arra, hogy ha először használod a Paypal fizetési felületét, az ellenőrzési folyamat részeként a PayPal 1 US dollárnak megfelelő forint összeget zárol a számládon. Ha a megadott adatok valósak, az összeg zárolásának feloldása legkésőbb 4 munkanapon belül megtörténik, tehát pár nappal később visszakapod ezt a zárolt 1 US dollárt, így semmivel sem kerül végül többe a PayPal tranzakció, mint az egyéb online azonnali fizetési módok. Kattints a lenti linkre, és segítünk Neked, hogyan kell a PayPal bankkártyás fizetési felületét használni!

Vásárlás után

Hogyan kell felhasználni egy ajánlatot, ha szolgáltatásról (pl. Utazás, tanfolyam, wellness kezelés) van szó?

Az ajánlat felhasználásáról minden esetben az ajánlat szövegében adunk részletes tájékoztatást.  Legtöbb szolgáltatás esetén szolgáltató partnerünknél (pl. étterem, nyelviskola, utazási iroda vagy hotel) kell jelentkezni az ajánlat szövegének útmutatása szerint. Felhasználás esetén ezért ne a Napideal Ügyfélszolgálatát, hanem a szolgáltató partnert kell keresni, így foglalással, időpont egyeztetéssel, vagy épp a szolgáltatás részleteivel kapcsolatban az ajánlat szövegében feltüntetett partner elérhetőségeit kell keresni. Természetesen nálunk is érdeklődhetsz, ha partnerünknél valamiért nem jársz sikerrel!

Hogyan kell felhasználni egy ajánlatot, ha termékről van szó?

Az ajánlat felhasználásáról minden esetben az ajánlat szövegében adunk részletes tájékoztatást. Amennyiben nem azonnal átvehető termékről van szó, minden esetben legyél tekintettel a várható szállítási időre, valamint arra, az ajánlat szövege szerint mikor és hol tudod átvenni a terméket, és ehhez mit kell magaddal vigyél (pl. elég az ajánlat kódját elektronikusan magaddal vinned, vagy a kinyomtatott ajánlatot is szükséges). Szintén az ajánlat szövege ad arról tájékoztatást, hogy sikeres fizetés után van-e olyan egyéb adat (számlázási információk, szállítási igény, a termék kiválasztásához szükséges igényed), amelyről értesítened kell kell minket. Azonnal átvehető termék esetén is meg kell várjad a sikeres fizetés után kapott Napideal kódot, amivel irodánk nyitva tartási idejében tudod majd átvenni a vásárolt terméket (munkanapokon reggel 9:00 és 18:00 óra közt vagyunk nyitva, cím: 1088, Budapest, Vas utca 12, I. em 2, 12-es csengő).

Kérhetek házhozszállítást?

Legtöbb termékünk esetében kérhetsz házhozszállítást. Ezt az igényedet a sikeres vásárlást követően az Ügyfélszolgálatunknak (info@napideal.hu) írt e-mailben kell jelezned, melyben megírod nekünk a neved, a Napideal kódod, a számlázási címed (ez a számlakiállításhoz kell), valamint írd bele a szállítás módjára vonatkozó igényeddel is (és amennyiben ennél a terméknél típust vagy színt is kell választani, azt is ide írd bele).

Mennyi a házhozszállítás díja, és mely területen belül lehetséges?

Kiszállítást, amennyiben az adott terméknél lehetséges, kérhetsz az ország teljes területére, felár ellenében. A kiszállítás ingyenes abban az esetben, ha a megvásárolt termék ára meghaladja a 9.990 Ft-ot, ez esetben ugyanis mi álljuk a kiszállítás költségeit. A kiszállítás ára Budapesten belül hétköznap munkaidőben 700 Ft, országszerte pedig 990 Ft. Utóbbit kérheted egy általad megadott címre, vagy postapontokra is (https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok).

A Napideal ajánlat kód használatára vonatkozó kérdések

Mi az a Napideal ajánlat kód?

Az ajánlathoz tartozó kód minden egyes Vásárló számára egyedileg készül. Ez egy 10 jegyű számsor, amit megtalálhatsz Felhasználói fiókódban, ha oldalunk jobb felső sarkában a bejelentkezés után az Ajánlataim fülre kattintasz. Ezt a kódot az ajánlatot tevő céghez is eljuttatunk, hiszen ez igazolja, hogy az ajánlatot sikeresen kifizetted, így akár szolgáltatást veszel igénybe, akár terméket veszel át, ezt a kódot használod majd fizetés helyett. Ez a kód nem azonos a banki átutalás során a közleményben feltűntetendő számsorral, ezt a 10 számjegyű egyedi Napideal kódot ugyanis csak a tényleges kifizetés létrejötte után kapod meg tőlünk.

Hogyan kapom meg a Napideal kódomat?

Amikor megvásárolod az ajánlatot, a sikeres fizetés után a Napideal kódodat elküldjük e-mailben és SMS-ben is. Ha esetleg elvesztenéd, semmi probléma, a Napideal oldalán bejelentkezés után a jobb felső sarokban az “Ajánlataim” fül alatt mindig megtalálod, innen bármikor letöltheted, majd kinyomtathatod, de akár újra elküldheted magadnak SMS-ben is, ez neked semmibe sem kerül.

Hogyan tudom kinyomtatni a 10 számjegyű Napideal kódomat?

A Napideal oldalán a jobb felső sarokban bejelentkezés után az "Ajánlataim" fül alatt a "Nem használt ajánlatok" között megtalálod az összes megvásárolt ajánlatodat, amit még nem használtál fel. Ezeket, amíg a beváltási határidő lehetővé teszi, bármikor szabadon letöltheted, és ki is nyomtathatod, valamint itt fel van tüntetve a beváltási határidő is. Minden ajánlat szövegében feltüntetjük, ha a beváltás során kérik a kinyomtatott kódot, vagy elegendő a kódot feljegyezned, ezért kérjük, minden esetben olvasd el az ajánlat szövegét! Fontos: a beváltási határidő napján és azt követően már nem fogod tudni kinyomtatni a Napideal kódodat, erre kérjük, különösen figyelj oda!

Meddig érvényes a Napideal kódom, vagyis meddig tudom felhasználni?

Az ajánlatban megadott határidőn belül használhatod fel a 10 számjegyű Napideal kódot. Például ha egy ajánlat a meghirdetett időponthoz képest további 3 hónapig érvényes, ebben az esetben a Napideal kódodat ebben a 3 hónapban használhatod fel. Az adott ajánlat érvényességi idejét az ajánlat oldalán a "Beváltási határidő" bekezdésben találod meg. Ez a dátum a 10 számjegyű Napideal kódodat is tartalmazó voucheren is szerepel, valamint a Felhasználói fiókodban, belépést követően az "Ajánlataim" fülön is ellenőrizni tudod.

Azon a napon kell felhasználnom az ajánlatomat, amikor vettem?

Általában nem, néhány nagyon ritka esetet kivéve (mint pl. koncertek, előadások, stb.) A kódjaidat minden esetben az ajánlatban előre feltüntetett lejárati ideig használhatod fel. Amennyiben a felhasználás idejére valamilyen korlátozás van (például egyes napokon vagy napszakokban nem használható fel a kedvezmény), azt minden esetben szintén feltüntetjük az ajánlat szövegében.

Kérdések a Napideal kódok éttermi használatára vonatkozóan

Vettem egy ajánlatot egy étterembe, a szöveg szerint “10.000 Ft helyett 5.000 Ft-ért”. Hogyan tudom felhasználni?
Megérkezel az ajánlat kódoddal az étterembe. Ha az ajánlat nem korlátoz abban, hogy mit fogyassz, és milyen időintervallumban, akkor bármit választhatsz, amihez épp kedved van. Mutasd be a kódodat, és a fogyasztás végén 10.000 Ft-ot levonnak a számla végösszegéből, amiért te korábban csak 5.000 Ft-ot fizettél ki. Ha pedig a számla pont 10.000 Ft vagy annál kevesebb, és erre az ajánlat szövege szerint nincs semmilyen korlátozás, abban az esetben nem kell fizetned semmit. Azonban ne felejtsd el a borravalót!

Ha a számla kevesebb, mint 10.000-Ft, visszakérhetem a különbözetet?

Nem, de munkatársaink tapasztaltak és úgy állítanak össze minden ajánlatot, hogy azt egy alkalommal fel is tudd használni.

Az ajánlat felhasználásának problémái, pénzvisszafizetés, észrevételek

Ha nem tudom a teljes ajánlat összegét egyszerre felhasználni, felhasználhatom a maradékot később?

Nem. Nem tudod részletekben felhasználni az ajánlatot, azonban bizonyos esetekben felhasználhatod a barátaiddal, vagy családoddal együtt. Ha erre van lehetőség, azt mindenképp feltüntetjük az ajánlat szövegében!

Visszaléphetek az ajánlattól, ha már megvettem?

Ha meggondolnád magad, csak annyit kérünk, hogy írj egy e-mailt nekünk a vásárlástól számított 14 napon belül az info@napideal.hu e-mail címre. Amennyiben terméket vettél nálunk és elégedetlen vagy vele, juttasd vissza Budapesti irodánkba a számlával együtt. A kérelmedet minden esetben feldolgozzuk és természetesen visszaadjuk a pénzedet!

Hogy kerülhet fel a cégem a Napideal honlapjára?

Részletes információért kérjük, nézd meg a “Partnereknek” részt.

Ha bármilyen kérdésed van, írj nekünk az info@napideal.hu címre.

Kihez fordulhatok, ha problémám akad akár a vásárlás előtt, közben, vagy után?

Ha vásárlás során bármilyen kérdésed merül fel, hívj minket bátran a +36 30 722 1889-es telefonszámon vagy írj e-mailt az info@napideal.hu címre és mi örömmel válaszolunk Neked munkanapokon 09:00-18:00 között.